Tussenstop Madrid - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Lenny - WaarBenJij.nu Tussenstop Madrid - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Lenny - WaarBenJij.nu

Tussenstop Madrid

Door: Lenny

Blijf op de hoogte en volg Lenny

09 Maart 2013 | Spanje, Madrid

Hallo Allemaal,

Nu 13.53 uur hier in Madrid. Ik heb een tussenstop van 3 uur. Waardoor ik straks om 15.00 uur weer ga vliegen naar Caracas, Venezuela.

Vanochtend moesten we lekker vroeg opstaan. Ook de mensen die mij ging wegbrengen en gingen uitzwaaien. Super tof. Ik waardeer het echt. Thanks allen!! Met zijn alleen eerst even wat gedronken. Nog 2 cadeaus gehad. Klein boekje en een fotoboekje van het feest van mij, super leuk geworden. Als ik het even niet meer ziet zitten, kan ik die lollige Nederlandse foto´s erbij pakken. Kan niet anders dat ik dan opgebeurd wordt,haha.

Jaja, dan was het tijd om toch afscheid te nemen. Het voelder erg raar, maar was blij dat dat afscheid nemen ook voorbij was. Ik ben daar niet zo van..

Rond 10 uur ben ik de lucht in gegaan. Zodat we rond 1 uur in Madrid landen. Het was een goede rustige vlucht. Een lekker broodje gegeten. Met een bus in Madrid moest ik nog naar een andere terminal, maar ging helemaal goed. Even de gate gezocht waar ik moest zijn en toen maar even gaan luchen.

Nog een uurtje dan gaan we echt naar Venezuela. Ik heb er zin in, ik ga het nu toch steeds spannender vinden. Wat voor groep ga ik krijgen, met wat voor mensen ga ik te maken krijgen, enz. Maar we gaan het morgen zien. Dan pas ben ik op de plaats van bestemming.

Rond 1 uur jullie tijd in de nacht kom ik om half 8 in Venezuela aan. Ik wordt opgehaald en gebracht van hotel naar vliegveld. Erg fijn!!
Ik blijf dus een nachtje in Caracas slapen. Waardoor ik de volgende ochtend ongeveer 3 kwartier gaat vliegen naar Barcalona. Om dat ook opgehaald te worden om ongeveer 60 minuten naar de basiskamp te rijden. Waar ik elke keer terug zal komen van een excursie. Nu ik dit schrijf, kan ik niet wachten om te gaan beginnen.

Mensen nu zijn jullie weer beetje op de hoogte van de stand van zaken!!

Ik ga nog een uurtje wachten en dan lekker vliegen :)!!

Adios!!

  • 09 Maart 2013 - 14:14

    Juan:

    Hi len!

    Goed dat het eerste gedeelte al goed ging. Als ik het zo lees , rust lekker uit in het vliegtuig. Zodat je een mooi avontuur kan gaan beleven in Venezuela... Heel veel plezier! En goed om iets van je te horen!

    Tot horens :)
    Je broer

  • 09 Maart 2013 - 14:14

    Juan:

    Hi len!

    Goed dat het eerste gedeelte al goed ging. Als ik het zo lees , rust lekker uit in het vliegtuig. Zodat je een mooi avontuur kan gaan beleven in Venezuela... Heel veel plezier! En goed om iets van je te horen!

    Tot horens :)
    Je broer

  • 09 Maart 2013 - 14:15

    JMJM:

    Ha lenny! Fijn dat je eerste vlucht rustig was! Nu nog een lange reis te gaan maar op naar het avontuur! Veel plezier meid! Geniet ervan en we gaan je volgen hoor! Liefs van ons

  • 09 Maart 2013 - 14:55

    Maybel:

    Hoii wat leuk om nu al je verhaal te lezen, ben erg benieuwd naar al je ervaringen!! Erg spannend allemaal en kan me voorstellen dat je er veel zin in hebt, veel plezier!! Kus Maybel.

  • 11 Maart 2013 - 21:16

    Anne:

    Hi Lenny!
    Leuk, je eerste verslagje. Kan niet wachten op de rest!!
    Hoorde al via via dat je goed was aangekomen! En dat de dvd het heeft overleefd ;-)
    Super bedankt dat je die voor me mee wilde nemen!!
    Geniet ervan! x Anne

  • 13 Maart 2013 - 15:04

    Fam. Romijn:

    Hoi Lenny,

    Fijn dat alles tot nu toe goed gegaan is.
    Heel veel plezier en geniet er maar lekker van.
    Tot je volgende reisverslag.

    Groetjes,
    Fam. Romijn

  • 14 Maart 2013 - 20:29

    Jolanda:

    En wij maar kijken op je blog. Namen nu een kleine week geleden afscheid van je en zijn erg benieuwd hoe het jou vergaat.
    Geniet ervan lieve Len!

    Jolanda en de rest.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Lenny

Actief sinds 04 Maart 2013
Verslag gelezen: 435
Totaal aantal bezoekers 14764

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2013 - 28 Oktober 2013

Argentinië

01 September 2013 - 13 Oktober 2013

Op weg naar Bolivia

12 Augustus 2013 - 06 Oktober 2013

Peru

22 Juli 2013 - 01 Augustus 2013

Colombia, Roots trip

02 Juni 2013 - 21 Juli 2013

Spaans en vrijwilligerswerk, Ecuador

09 Maart 2013 - 02 Juni 2013

Spaans en Avontuur in Venezuela

Landen bezocht: