Laatste daagjes!! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Lenny - WaarBenJij.nu Laatste daagjes!! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Lenny - WaarBenJij.nu

Laatste daagjes!!

Door: Lenny

Blijf op de hoogte en volg Lenny

06 Maart 2013 | Nederland, Nederland

Zo, nog een paar daagjes dan is het eindelijk zover. Mijn 2 langverwachte dromen gaan in vervulling.

Sinds gisteren ben ik officieel afgestudeerd. Waar ik super blij mee bent. En dat betekent natuurlijk ook gelijk, dat ik erg snel mijn langverwachte droom in vervulling kan laten gaan. Eigenlijk twee. Maar daar kom ik later op terug.

Mijn afscheidsfeest heb ik al gehad. Wat ik erg geslaagd vond. Dankjulliewel voor jullie gezelligheid en aanwezigheid! Deze week heb ik nog twee afscheidsetentje en borrel.
En er moeten nog wat paar kleine dingentjes geregeld worden, maar dan kan ik echt zaterdagochtend het vliegtuig instappen richting Venezuela. Daar zal mijn eerste avontuur gaan beginnen.
Ik beging nu toch wel spanningskriebels te krijgen. Maar ohh wat heb ik er zin in. Ik laat alles maar komen en zien wat er allemaal op mijn pad gaat komen. Op naar een nieuw avontuur!
Ik zal proberen zo veel mogelijk dit met jullie te delen via deze blog.
De eerste 12 weken in Venezuela zal ik weinig tot niet internet tot mijn beschikking hebben. Daarna als ik verder ga reizen zal ik dat denk ik wel meer hebben. Ik ga dan naar Ecuador en dan zal mijn tweede droom in vervulling gaan en dat is de rootsreis naar Colombia. Ik ga dan mijn biologische familie voor het eerst in het echt ontmoeten, hoe gek is dat!! Ik hou jullie hierover op de hoogte.

Voor nu tot mails!!

Adios!!

  • 07 Maart 2013 - 16:25

    Charissa:

    VET spannend Len! Heel veel plezier en ik ben echt super benieuwd hoe je het gaat hebben! X Cha

  • 07 Maart 2013 - 21:06

    Doortje Muilwijk:

    Hey vriendinnetje!!

    Geniet nog even van het heerlijke Nederland;).
    En dan volop genieten he!
    Ik ga je stiekem wel missen hoor.

    Liefs en knuffel Doortje

  • 08 Maart 2013 - 22:53

    Joanne:

    Hoi Lenny,

    Wij willen je een hele goed reis toewensen!! Ga ervan genieten.
    Hoe bijzonder om je familie te ontmoeten.

    We gaan je zeker volgen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Lenny

Actief sinds 04 Maart 2013
Verslag gelezen: 332
Totaal aantal bezoekers 14771

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2013 - 28 Oktober 2013

Argentinië

01 September 2013 - 13 Oktober 2013

Op weg naar Bolivia

12 Augustus 2013 - 06 Oktober 2013

Peru

22 Juli 2013 - 01 Augustus 2013

Colombia, Roots trip

02 Juni 2013 - 21 Juli 2013

Spaans en vrijwilligerswerk, Ecuador

09 Maart 2013 - 02 Juni 2013

Spaans en Avontuur in Venezuela

Landen bezocht: